Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proc se na toho Krause tedy divate? Vzdyt mate znalosti o mnoho dilech tohoto poradu. To Vas pritahuji osklive veci nebo Vam v televizi bezi jen 2 programy?

6 5
možnosti
PK

...Karel šíp je v humoru jednička a vždy se rád podívám na jeho hosty ale pana Krause nemusím, ale máme zatím ještě svobodnou volbu...

25 0
možnosti
Foto

Víte, rozčilujete se obsáhle a tak jsem na stať o Všechnopárty zatím nedočetla......

Nicméně co se týká Show Jana Krause - on se netají tím, že si zve dva normální hosty a jednoho "bizára" ..... (namátkou mne napadá zdejší bloger Buqoi, který je teda bizarnost sama...)

Já se na Krause nedívám, protože ten jeho exhibiciusmus na zádech hostů mi nepřijde zábavný, nicméně každý z hostů má právo se rozhodnout jestli na červenou pohovku sedne nebo ne.....

A pokud sedne, čemu se diví ? (nebo vy...)?

Oni si nemusí sedat, vy se nemusíte koukat. Já se dříve koukala, teď už to nedělám.

Nicméně ohledně typů jako je J.E. Buquoi je dobré vědět na čem jsme....ona zmiňovaná Wikipedie o něm totiž mluví zásadně podle bludů, které jí sám (buquoi) dodal, i když realita je někde jinde......

10 3
možnosti
MV

M28i65l49a17n 14V47i28k

3. 5. 2018 16:18

Blog dobrý, jen byste měl trochu šetřit čárkami :-)

3 0
možnosti
DB

souhlas na Krause se již dlouho nedívám, ztratil úroveň ...a lze se občas dívat na Šípa...také ne vždycky...ale dost často.........

ještě že existují jiné než jen české talkshow........s podstatně vyšší kvalitou....také ne vždy ale velmi často........

krom toho je možné si najít dobré talkshow na youtube...

7 2
možnosti
Foto

Tak teď je jasné, že to Kraus dělá dobře....;-D

8 20
možnosti
Foto

souhlas-na Krause jsem se přestala dívat, na Šípovu Všechnoparty se dívám rádaR^

41 0
možnosti
PU

P15e56t21r 92U74h45e62r

3. 5. 2018 15:48

Každopádně je zajímavé, že pravidelně sledujete pořady, na které se, dle vás, nedá dívat ;-D

5 4
možnosti
Foto

Já už se delší dobu na pana Krause nedívám, občas to poruším na chvíli, abych zjistil, že pořád ještě oprávněně, naopak na pan Šípa se dívám velmi rád a na rozdíl od autora mám skoro nejraději ten úvodní vtípek.. R^

31 0
možnosti
Foto

Přeci satira a humor se nechají produkovat seriózním a korektním způsobem

Zdroj: https://ivopanus.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=661304

doplníl bych v Severní Koreji :-)

2 8
možnosti
Foto

V Česku se prostě netrpí ironie a za chvíli bude na obtíž i sranda. Hosté u Krause nejsou nesvepravni a mnozí u něj byli vícekrát. Větší problém mívám z Sipem a jeho neustálým skakanim do řeči. Ostatně památné je vystoupení Evy Farne ktere se dokola ptal na to s kým chodí az se ona zeptala jeho že co je mu po tom. Tehdy ji bylo nějakých 15 a na Sipovi byla jeho nastvanost dost znát.

8 7
možnosti
  • Počet článků 236
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
... žít a zůstat v životě úplně sám v samotě,to není úplně nejvhodnější a nejšťastnější,ale ne vždy o tom rozhodujeme my sami,někdy jsme dokonce bez šance postaveni tzv. před hotovou věc ... a tečka ...a toto mají zvířata geneticky v sobě zakódované,a proto žijí ve smečkách,různých společenstvech,pospolitostech a symbiózách ...... káždý z nás,bez rozdílu toho v jaké své momentální životní situaci se nachází, to má na tomto světě na určitý čas všechno pouze a jenom propůjčené ... ... ten,kdo si to již uvědomil,a i se podle toho tak již chová,přemýšlí a uvažuje,patří mu za to tedy i poděkování ... ... ten,kdo je pomalejší,tak se k tomuto prokouše...po čase také,a budiž všem tyto články návodem,slabikářem,pomůckou,příručkou  ... může nastat situace,že některé myšlenky, prezentované v článcích, v někom z Vás vyvolají nepříjemný a negativní pocit,který je označován,jako VZTAHOVAČNOST,ale mohu Vás uklidnit,protože pokud by u Vás tato situace,nastala,tak se jedná o SVĚDOMÍ...

...život mě naučil,že nejnebezpečnější a nejbezpečnější zároveň, jsou zbraně : -lidský jazyk -tužka -papír ... nakonec ne jednou jsem se stal terčem posměchů,ironických poznámek,zesměšňování a ponižování,že moje IQ a schopnost komunikovat,odpovídá tomu,že musím psát,a to nejlépe ještě do konceptu...ano,tak mě to život naučil,nestydím se za to a budu v tom i pokračovat dále,jelikož se mi to osvědčilo i z dob,když mi bylo vyhrožováno odstraněním a fyzickou likvidací,když jsem byl vystaven a stal se obětí rabování a plundrování,když jsem byl uvržen do SAMOTY,když jsem zůstal na všechno a ve všem SÁM.....ale osvědčilo se mi to i v době,kdy po tom všem,mi byl navrhut SMÍR v domnění,že bude vše ZAPOMENUTO...

P.S.  Z přetrvávajících zdravotních důvodů není moje motorika ještě úplně vpořádku, v souvislosti s vkládáním myšlenek skrz klávesnici na "papír", a tak to může někdy působit diletantsky, až komicky  :-(