Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

na neShow JK jsem se přestal dívat dávno, přesně z těch důvodů,které popisujete. Všechnoparty jsem viděl snad VŠECHNY,a ty co mi unikly - na ty se koukám v archivu. Milý a laskavý humor pana Šípa a velmi dobrý výběr hostů. Není show jako show.

31 0
možnosti
Foto

Právě z důvodu přístupu k hostům se na Krause už hodně dlouho nedívám a sleduji Šípa. Vám souhlas a karma R^

11 0
možnosti
MK

R^ V zásadě souhlas; Šípovi bych ten úvod, který se podaří jen občas, odpustil. Ve srovnání s Krausem je tam rozdíl nejméně o dva řády. Někdo zde psal, že Kraus má sledovanost - nemá a proto byl odsunut do pozdějšího vysílacího času.

8 1
možnosti
PS

Pokud s Vámi někdo nesouhlasí, připojuji odkaz na pořad s člověkem, který to se zdravím občanů a dětí školou povinných myslel poctivě:

http://www.youtube.com/watch?v=KzVJEURwzD8

No a pan moderátor sic se snažil, zesměšnil u všech slušných lidí vlastně sebe....

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
16 1
možnosti
MH

Karma. Talkshow a podobné povídací pořady mě celkově nudí, ale Kraus byl výjimkou, ten mě přímo vždycky štval. Arogance, rádoby intelektuální nadřazenost a pocit, že je k hostům prostě a jednoduše sprostý. A korunu tomu dala jeho protizemanovská manifestace, kdy si do pořadu sezval celou pražskou kavárnu. To už pro mě byla přijatelnější i "slepičárna" s Halinou Pawlovskou. Ta si aspoň s hosty normálně povídala.

12 2
možnosti
JR

Mínus za to ublíženectví kvůli protestu proti oficiálně (2x) soudně uznanému lháři Zemanovi.

0 0
možnosti
JC

Nemusím ani jednoho, nicméně nezatracuji a občas kouknu... Koho naopak musím, je Honza Dědek na YouTube...

1 1
možnosti
Foto

Vždycky, když si přečtu podobný článek, tak si řeknu - proč jenom se autor na ten pořad dívá, proč sám sebe trápí a potom se pokusí vyjádřit kritiku textem plným svých dojmů a představ. Proč? Nechápu.

8 3
možnosti
BM

Přesně tak, párkrát se třeba i podívám a pak si řeknu - nikdy víc :-).

Ale v tom je to "kouzlo", že je stále plno lidí, kteří všechny ty blbiny sledují a to i mnohem větší hnusy. Nechápu a nedívám se, jen mně to přijde smutné.

3 0
možnosti
TP

Tak Šíp se obvykle ptá "A jak to děláte?", načež se to snaží napodobit, či se udiveně ptá, ale není to s účelem někoho zesměšňovat, ale prostě být vtipný (ne vždy se to povede, ale obvykle ano). Každopádně je to příjemný hostitel, pořad je zábavný a dozvědět se z něj o hostovi a o tom, co dělá, se taky něco dá. Kraus je jiný případ. Prostě rozhovor vedený za hranicí slušnosti (asi jako když do vás v hospodě rejpe týpek po 10 pivech a 6 rumech), což asi má být taky vtipné.

27 0
možnosti
OU

Koukám, že se tu nadobro usadila majorita že Seznamu, respektive diskutující z Novinek.

5 2
možnosti

Nebylo by jednodušší napsat "nemám rád Krause"? Z Vašeho článku tohle stříká, tak proč to nenapsat jednou větou?

Má sledovanost, takže asi lidi baví. A pořád mu tam někdo leze, tudíž s tím sesměšněním to možná nebude tak horké (odhaduji, nemám televizi)

2 6
možnosti
JK

Inu, někteří rádi vidí, že je někdo ještě hloupější, než oni sami. ;-) Ale on i Kraus občas narazí a za toho idiota je on. ;-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 236
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
... žít a zůstat v životě úplně sám v samotě,to není úplně nejvhodnější a nejšťastnější,ale ne vždy o tom rozhodujeme my sami,někdy jsme dokonce bez šance postaveni tzv. před hotovou věc ... a tečka ...a toto mají zvířata geneticky v sobě zakódované,a proto žijí ve smečkách,různých společenstvech,pospolitostech a symbiózách ...... káždý z nás,bez rozdílu toho v jaké své momentální životní situaci se nachází, to má na tomto světě na určitý čas všechno pouze a jenom propůjčené ... ... ten,kdo si to již uvědomil,a i se podle toho tak již chová,přemýšlí a uvažuje,patří mu za to tedy i poděkování ... ... ten,kdo je pomalejší,tak se k tomuto prokouše...po čase také,a budiž všem tyto články návodem,slabikářem,pomůckou,příručkou  ... může nastat situace,že některé myšlenky, prezentované v článcích, v někom z Vás vyvolají nepříjemný a negativní pocit,který je označován,jako VZTAHOVAČNOST,ale mohu Vás uklidnit,protože pokud by u Vás tato situace,nastala,tak se jedná o SVĚDOMÍ...

...život mě naučil,že nejnebezpečnější a nejbezpečnější zároveň, jsou zbraně : -lidský jazyk -tužka -papír ... nakonec ne jednou jsem se stal terčem posměchů,ironických poznámek,zesměšňování a ponižování,že moje IQ a schopnost komunikovat,odpovídá tomu,že musím psát,a to nejlépe ještě do konceptu...ano,tak mě to život naučil,nestydím se za to a budu v tom i pokračovat dále,jelikož se mi to osvědčilo i z dob,když mi bylo vyhrožováno odstraněním a fyzickou likvidací,když jsem byl vystaven a stal se obětí rabování a plundrování,když jsem byl uvržen do SAMOTY,když jsem zůstal na všechno a ve všem SÁM.....ale osvědčilo se mi to i v době,kdy po tom všem,mi byl navrhut SMÍR v domnění,že bude vše ZAPOMENUTO...

P.S.  Z přetrvávajících zdravotních důvodů není moje motorika ještě úplně vpořádku, v souvislosti s vkládáním myšlenek skrz klávesnici na "papír", a tak to může někdy působit diletantsky, až komicky  :-(