Ivo Panuš

... když zůstane z celého života akorát tužka v ruce a cár pomačkaného papíru ...

14. 05. 2017 15:40:10
...všechna největší a nejvyhledávanější umělecká díla všech dob,všech světových nejslavnějších autorů, vždy vznikala v jejich nejtěžších a nejsložitějších životních situacích a obdobích...

PROLOG :

... není to tak dávno, co mi jedna paní, movitá, bohatá, úspěšná paní podnikatelka, ba přímo dámička, položila otázku : " Kolik si berete za obraz, kdybych chtěla NĚCO namalovat ? " ...zarazil jsem se, chvíli jsem se zamyslel,a pak jí říkám : " Podívejte se, vážená dámo, já nejsem malíř pokojů, ani výtvarník a desingnér tapet, či ilustrátor komiksů. Myšlenky, které jsou na těch papírech, formátech, čtvrkách, to je kus mě, kus mého ega, jsou to moje emoce, které se ve mně od roku 1962 nashromáždily a celou tu dlouhou dobu si je nosím v sobě. Nezlobte se na mě, ale já nejsem žádná prodejná a ufňukaná děvka z E-55, abych se prodával ...

video //www.youtube.com/embed/UUrm4cGM8EY

Zdroj hudby k videu byl použit z You Tube

Autor: Ivo Panuš | karma: 10.29 | přečteno: 302 ×
Poslední články autora