Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autre, vás to děsí, až vám z toho běhá mráz po zádech. To je dost přiměřená reakce. Ale dovolte mi napsat, že je to dílem i proto, že jste dosud zřejmě málo Babiše sledoval a málo pronikl do jeho podstaty.

Za sebe si troufám napsat, že je schopen ještě horších věcí a jsem zvědav, jestli to jeho aktuální reakce potvrdí. Pokud ano, pak jsem zvědav, co všechno vám bude běhat po zádech.

1 0
možnosti
ZJ

... no - zdá se mně, že ta mračna co se nad Neburešem stahují, jsou zase o dost černější :-/.

1 0
možnosti
LH

Do psychiatrické léčebný byl zavřen ve Švýcarsku. Tady bych se ztotožnilbs Pospíšilem že by to chtělo vyšetřit včetně psychiky.

1 1
možnosti
JK

Á, první sonda. Zavřen byl kým? Švýcarské úřady ho sebrali a odvlekli do léčebny, nebo lapiduši z léčebny běhali s kazajkou a lapali blázna? Nejspíš někdo zaplatil, a né málo, za ubytování a také ho tam dopravil a hlídal.

2 0
možnosti
JK

"KAMPÁÁÁŇ!!!! ÚČELOVKÁÁÁ!!! Politické zadání!!! Na rodinu mi šahat nebudeš!

Děláme to jinak než tradiční strany! Všichni lžou a kradnů!

Marku Prchaléé pomóóóc, co s tíím. Na koho to hodíme? Mám zase vyřvávat jako vždycky, nebo být výjimečně zticha? Co se Slonkovou a Kubíkem, vlasně na to se zeptám Šlachty. Miloš už volal, že to říkal, s novináři se má zacházet několika způsoby, asi ho poslechnu, Saudové už nabídli pomoc."

Na stanovisko zdejších anonáků jsem zvědav. Ale nejspíš počkají na zveřejnění verze svého guru a pak to začne. Sakra, neměl jsem být radši zticha?

5 1
možnosti
AT

Dovolím si odhadnout reakce těch nejsrandovnějších:

Standa Novák: "Pan Babiš odstřihl od penězovodů všechny ty zlodějské strany minulých let, hlavně Kalouska, proto teď všichni řvou a hledají na něj kompromitující materiály. 50 milionů na Čapím hnízde vám vadí a rozkradené miliardy ne!"

Bicera: "Pan Babiš nechal uklidit syna a vyhrožoval mu zavřením jenom proto, aby jeho výpovědi nemohli využít Kalouskové, Fialové a další, aby mu zabránili v jeho záslužné práci pro obyčejné lidi.

Siemko: "Ano, p.Babiš je grázl, ale já ho volím, protože mám rád grázly, na kterých je to vidět, ne ty, kteří to maskují."

13 0
možnosti
LV

Zdokonalené Mečiarovské praktiky Made in Slovakia těsně porevolučních let...

4 0
možnosti
VM

No, za zamyšlení by možná stálo, co udělal kdy Babiš čestně a férově ? :-) Nějak tak si na nic nevzpomínám. Doporučuji knihu Boss babiš a film Selský rozum. Dále dokumenty o likvidaci majitele Kosteleckých uzenin, Mělnického masokombinátu a dalších.

5 1
možnosti
AT

Přísahal bych na .... (raději nevím koho) ... že mladého zavezl na Krym osobně Kalousek.

4 0
možnosti
Foto

A cestou přitom ještě ukradl ve stánku na Hlavasu balíček žvýkaček.

4 1
možnosti
  • Počet článků 236
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
... žít a zůstat v životě úplně sám v samotě,to není úplně nejvhodnější a nejšťastnější,ale ne vždy o tom rozhodujeme my sami,někdy jsme dokonce bez šance postaveni tzv. před hotovou věc ... a tečka ...a toto mají zvířata geneticky v sobě zakódované,a proto žijí ve smečkách,různých společenstvech,pospolitostech a symbiózách ...... káždý z nás,bez rozdílu toho v jaké své momentální životní situaci se nachází, to má na tomto světě na určitý čas všechno pouze a jenom propůjčené ... ... ten,kdo si to již uvědomil,a i se podle toho tak již chová,přemýšlí a uvažuje,patří mu za to tedy i poděkování ... ... ten,kdo je pomalejší,tak se k tomuto prokouše...po čase také,a budiž všem tyto články návodem,slabikářem,pomůckou,příručkou  ... může nastat situace,že některé myšlenky, prezentované v článcích, v někom z Vás vyvolají nepříjemný a negativní pocit,který je označován,jako VZTAHOVAČNOST,ale mohu Vás uklidnit,protože pokud by u Vás tato situace,nastala,tak se jedná o SVĚDOMÍ...

...život mě naučil,že nejnebezpečnější a nejbezpečnější zároveň, jsou zbraně : -lidský jazyk -tužka -papír ... nakonec ne jednou jsem se stal terčem posměchů,ironických poznámek,zesměšňování a ponižování,že moje IQ a schopnost komunikovat,odpovídá tomu,že musím psát,a to nejlépe ještě do konceptu...ano,tak mě to život naučil,nestydím se za to a budu v tom i pokračovat dále,jelikož se mi to osvědčilo i z dob,když mi bylo vyhrožováno odstraněním a fyzickou likvidací,když jsem byl vystaven a stal se obětí rabování a plundrování,když jsem byl uvržen do SAMOTY,když jsem zůstal na všechno a ve všem SÁM.....ale osvědčilo se mi to i v době,kdy po tom všem,mi byl navrhut SMÍR v domnění,že bude vše ZAPOMENUTO...

P.S.  Z přetrvávajících zdravotních důvodů není moje motorika ještě úplně vpořádku, v souvislosti s vkládáním myšlenek skrz klávesnici na "papír", a tak to může někdy působit diletantsky, až komicky  :-(