Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vrchnosti moc o lidi nejde, to jen v předvolebním období mají plnou hu.. pusu péče o občany, ale reálné skutky jsou od toho často značně vzdálené, nezřídka o něčem zcela jiném.

Jenže tak jsme jim nastavili mantinely a takové konání jim dovolujem, dokonce je mnohdy k tomu i nutíme.

V podstatě jsou velká část z nich paraziti, jenže námí vypěstovaní. Jsem dost blízký vašim názorům, ale pláčeme na vlastním hrobě.

0 0
možnosti
Foto

Nevím, jaké má zkušenosti autor, ale moje maminka se po dosažení 90. roku věku stala ne zcela samostatnou. Vůbec nemohla sama nakupovat, ale byla schopna pečovat o svou čistotu.

A na péči o ní, tedy hlavně na benzín, jsem dostal 4.000,- Kč. A to jsem nemusel pečovat celodenně.

0 0
možnosti
Foto

Snad ten I.D. bere také nějakou penzi, ze které by si měl řadu věcí sám platit, jako ostatní důchodci. Mám tchyni v pečováku. Když ji navštívíme, tak se s naší pomocí projde po chodbě, když potřebuje na velkou, tak si zavolá asistenta a malou dělá do plínky. Na pobyt ji postačí 10 ti tisícová penze a musím říct, že spokojenějšího a veselejšího člověka neznám. Je jí 92 let.

4 0
možnosti
VD

Jsem zvědavý, jak vám bude, ujestli takhle dopadnete a kolik vám zbyde z důchodu. Odkláadání starých do domovů s pečovatelskou službou (kterou možná ani mnozí nepotřebují) je. podle mě, podobné jako odkládání dětí do děcáků (tím nemyslím děti od mališka opálené)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS