Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^Máte zcela pravdu.Náš prezident si plete Hrad s domácí kuchyní.Milovaný otěcko.Jsem zvědav, kdy se pokusí vyměnit předsedu Ústavního soudu Rychetského, atd a co hodlá udělat s Pelikánem.Bylo by to všechno směšné, kdyby to nebylo tak trpké.

0 0
možnosti
JH

Myslím, že měl pozvat třeba Kluse, Polákovou nebo Kollera a Mádla s Novým. Pak by to bylo kulturně i ideologicky v pořádku :-). Á propos, co je Vám a nám do toho?

0 0
možnosti
LC

Klíííd. Taková akce bude už jen čtyřikrát a vy se bude trápit už jen 4 roky a 360 dní. Kupte pytel metrů a můžete začít stříhat.

2 0
možnosti
LB

Kde jsou ty časy, kdy Miloš Zeman tvrdil, že jeho nejoblíbenější písní je Sentimental Journe.

Pro dnešního Zemana je příznačné, že mu Michal David přijde zazpívat Pár přátel stačí mít, co uměj za to vzít..., což byl zase oblíbený hit mafiána Františka Mrázka, který David zapěl i na jeho pohřbu.

Že pár přátel - od nebožtíka Šloufa po Mynáře, Nejedlého, Velebu, Ovčáčka, Soukupa "za to uměj vzít" snad vůbec nikdo nepochybuje. :-)

Tak ať si to užijí!

6 0
možnosti

Máte být rád, že tam nemusíte, a nezkazíte si image :-D

4 0
možnosti
JK

J19a13n 22K47o61z74á84k

13. 3. 2018 13:45

Už jsem se dlouho tak dobře nezasmál. Taková hloupost, a co to dá práce.

1 0
možnosti
PK

Ale o tak, přej a bude Ti přáno, skočte do bot a přidejte se, zarecitujte mu tam něco a třeba v říjnu spadne nějaká medaile...;-D;-D;-D

1 0
možnosti
KP

Obávám se, že ze soudruha Panuše hovoří zcela nesoudružská uražená ješitnost, že nebyl pozván. Zamyslet se nad sebou soudruhu Panuši je třeba., praporky vyvěsit, brigády se zůčastnit. Ale takto? Tudy cesta nevede.

1 1
možnosti
JR

J24a20r13a 93R27a55n20k

14. 3. 2018 3:29

Hloupost....njn. stary mocnar mel par Becherovek navic a zahranicni media si ho vyfotila.....;-(

0 1
možnosti
Foto

Jsem trochu zmaten. On prezident Zeman chystá jakousi poinaugurační merendu a pozval si tam nějaké zpěváky?

No, to je ale skandál. Proč si nepozval ty, které mu doporučil autor, i když by se mu asi nelíbili? Ale, zato by ukázal, jak je "progresivní".

P.S. Ale, že ty lidi maj ale starosti, že?

4 4
možnosti
PT

P45e93t87r 28T46o64m65e40k

13. 3. 2018 13:07

Hernanku já vím, že hůře chápete. Jde o ten výběr, ten svědčí o kulturnosti vašeho prezidenta. Na to vy i on ještě stačíte.

6 1
možnosti
Foto

On každému někdo zpívá, když cítí příležitost se u něj přiživit. Zemanovi Vondráčková s Hůlkou a Davidem, Klausovi kdysi Bílá, antizemanistům třeba Dyk a moderuje to Štěpánová. Ale už si můžeme svobodně vybrat, kam půjdeme, nebo nemusíme chodit vůbec, a nic se nestane.

11 1
možnosti

I52v25o 11Ž84á61č67e59k

13. 3. 2018 13:30

A dokonce nelze vyloučit, že někteří to nedělají z možnosti se přiživit, ale z přesvědčení. Na své přesvědčení má každý člověk právo.

4 0
možnosti
  • Počet článků 236
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
... žít a zůstat v životě úplně sám v samotě,to není úplně nejvhodnější a nejšťastnější,ale ne vždy o tom rozhodujeme my sami,někdy jsme dokonce bez šance postaveni tzv. před hotovou věc ... a tečka ...a toto mají zvířata geneticky v sobě zakódované,a proto žijí ve smečkách,různých společenstvech,pospolitostech a symbiózách ...... káždý z nás,bez rozdílu toho v jaké své momentální životní situaci se nachází, to má na tomto světě na určitý čas všechno pouze a jenom propůjčené ... ... ten,kdo si to již uvědomil,a i se podle toho tak již chová,přemýšlí a uvažuje,patří mu za to tedy i poděkování ... ... ten,kdo je pomalejší,tak se k tomuto prokouše...po čase také,a budiž všem tyto články návodem,slabikářem,pomůckou,příručkou  ... může nastat situace,že některé myšlenky, prezentované v článcích, v někom z Vás vyvolají nepříjemný a negativní pocit,který je označován,jako VZTAHOVAČNOST,ale mohu Vás uklidnit,protože pokud by u Vás tato situace,nastala,tak se jedná o SVĚDOMÍ...

...život mě naučil,že nejnebezpečnější a nejbezpečnější zároveň, jsou zbraně : -lidský jazyk -tužka -papír ... nakonec ne jednou jsem se stal terčem posměchů,ironických poznámek,zesměšňování a ponižování,že moje IQ a schopnost komunikovat,odpovídá tomu,že musím psát,a to nejlépe ještě do konceptu...ano,tak mě to život naučil,nestydím se za to a budu v tom i pokračovat dále,jelikož se mi to osvědčilo i z dob,když mi bylo vyhrožováno odstraněním a fyzickou likvidací,když jsem byl vystaven a stal se obětí rabování a plundrování,když jsem byl uvržen do SAMOTY,když jsem zůstal na všechno a ve všem SÁM.....ale osvědčilo se mi to i v době,kdy po tom všem,mi byl navrhut SMÍR v domnění,že bude vše ZAPOMENUTO...

P.S.  Z přetrvávajících zdravotních důvodů není moje motorika ještě úplně vpořádku, v souvislosti s vkládáním myšlenek skrz klávesnici na "papír", a tak to může někdy působit diletantsky, až komicky  :-(