Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podstatou svobody je kromě jiného pocit svobody. Nejsem praktikující věřící, respektive nejsem vůbec věřící, ale neskutečně mě rozčilovalo, a rozčilovalo by mě to i dnes, kdyby mi v praktikování víry někdo bránil. Odklon od mnohých církevních tradic je realita, stejně jako to, že jsme ateistická země. To není dobře ani špatně, to je prostě fakt.

1 0
možnosti

Natolik obsazny nazev clanku ze by sam o sobe stacil.

0 0
možnosti

Problém není ve víře, ale v církvi, která předřadila všemu hon na své statky, jak lidé mají věřit jejich hlásání víry.

1 0
možnosti

Ta církev se za hmotnými statky a za světskou mocí honí už dvě tisíciletí.

1 0
možnosti

Jste příliš pesimistický.

Každou neděli máte dnes kostely plné zestárlých bývalých soudruhů.

1 1
možnosti

Každá totalita , příklady A.Hitlera + KSČ náboženství vytlačuje, protože nastoluje to své ! Jinak to ani nejde, boří se hodnoty staré - nastolují ty nové ... Pak - Všestranně rozvinutá harmonická osobnost , je novodobým ideálem . Sranda byla, že v době režimu se nedalo rozpoznat, jak ona osobnost již rozvinutou jest ! Po r. 1989 se to projevilo ihned . Mega - giga morální úpadek ! Ten rozvrat, ateismus, odklon od základů = Nebát se a nekrást ... , to je jeden z mála hmatatelných výsledků rudých bratří ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Kdy a kde bolševik zakazoval chodit do kostela a být věřícími? Ale přesně a konkrétně? Moje sestřenka v polovině 70. let měla svatbu v kostele, kde se to údajně mělo hemžit agenty StB. A nikdo se svatebčanů neobdržel ani pozvánku na podání vysvěltení? Jak je to možné?

1 0
možnosti

Svatbu v kostele měl u nás na Slovácku každý druhý. Několik mých bratranců a sestřenic rovněž, ani nevím na kolika svatbách jsem byl.

Také moje babička měla pohřeb s církevním obřadem všichni prastrýci rovněž a taky mnoho sousedů z naší dědiny. Ač sám nejsem pokřtěn, jako školák jsem na několika pohřbech zastupoval ministranta a nesl jsem v čele průvodu křížek. Nikdy jsem s tím problémy neměl.

1 0
možnosti

Náboženství je opium lidstva.

0 4
možnosti
Foto

Ale to je jenom polovina pravdy, současně je řečeno, že náboženství je protest proti útlaku.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS