Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

je to hrůza- a lid kterému se vláda věcí jeho do rukou navrátila jen mlčky přihlíží

1 0
možnosti

No, jasně.... Víš kolik je hodin? Víš. Rozeznáš chlapa od ženský? Rozeznáš. Trefíš se do dveří? Trefíš. Tak co chceš. Jsi zdravej.

Že se sám nedostaneš ven, do divadla, na koncert. Že nemůžeš nastoupit do autobusu, tramvaje, vlaku. Že nemůžeš si jít sám nakoupit či si zajít třeba na pivko. To prostě nezajímá....

Máš přece nasbírané body, že umíš otevřít okno... Jsi zdravej. ;-€

4 0
možnosti
Foto

P91e12t78r 58H58e93s59s

15. 12. 2016 10:39

i já jsem invalidní důchodce, umírám na ALS, rozhodování o důchodech je hodně pomalé, ale na materiální zabezpečení si nestěžuji

1 0
možnosti

Pane rozzlobený....jsem téměř rok též invalidním důchodcem ( srdce) a na tzv " lékařské" posudkové komisi při PSSZ mě zpovídala paní v civilu ( kolegyně MUdr. prý nemocná) o které dodnes netuším, co byla zač...." tak nám alespoň ukažte jizvu" pravila, já vyhrnul triko, ona i zapisovatelka se chvíli kochaly pohledem na hojící se šlic na mé hrudi...a bylo, za dva měsíce mi to přiklepli :-)) o nějakém fundovaném posuzování nemůže být řeč.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS