Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono je to ještě složitější. Prazdroj podobně jako spousta dalších národních pokladů měly své konkrétní vlastníky, ale ty stát jejich vlastnictví zbavil, mnohé za starost o prosperující podniky i potrestal. No a teď se cítím líp, když dobré značky vlastní někdo jiný než stát, i kdyby nebyl zdejší.

2 0
možnosti

a to jste si pred timhle "srdce rvoucim" blogem opravdu nedohledal informaci, od koho Japonci PP koupili???? skoda.

7 0
možnosti
Foto

A50l27e17š 11P73r62a33g53e95r

13. 12. 2016 13:40

hele, pozor, autore slintu, americani to prodali japoncum... zacni cvicit a posilovat telo i ducha a pak si uvedom, ze blabol pises, jako rozumim Ti, ale ta doba je pryc

1 0
možnosti

Mluvíte mi z duše. Pomalu vše je v rukou cizinců, přestože historie nám ukázala, že jsme schopni vést republiku k bohatství sami. Je to smutné, jak říkáte, ta nedočkavost a lačnost peněz...

1 1
možnosti

Opravdu nechápu tyhle myšlenkové pochody - my, naše ....

Prazdroj je obyčejná fabrika na pivo, stejně jako třeba Škoda. Když bude Prazdroj Kelnerův, nebo nějakého Josefa Nováka, nebo státní tak vám bude nějak líp, nebo budete mít nějaký lepší pocit?

0 3
možnosti

Já bych asi měl lepší pocit. Protože teď čistý zisk Prazdroje a výnosy z akcií odcházejí do zahraničí.

4 0
možnosti

Asi jste to ani nezaregistroval, ale skupinu Prazdroj Japonci koupili od Američanů a Anheuser-Busch Companies, ne od čechů, kterým nepatří už dávno...

4 0
možnosti
  • Počet článků 236
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
... žít a zůstat v životě úplně sám v samotě,to není úplně nejvhodnější a nejšťastnější,ale ne vždy o tom rozhodujeme my sami,někdy jsme dokonce bez šance postaveni tzv. před hotovou věc ... a tečka ...a toto mají zvířata geneticky v sobě zakódované,a proto žijí ve smečkách,různých společenstvech,pospolitostech a symbiózách ...... káždý z nás,bez rozdílu toho v jaké své momentální životní situaci se nachází, to má na tomto světě na určitý čas všechno pouze a jenom propůjčené ... ... ten,kdo si to již uvědomil,a i se podle toho tak již chová,přemýšlí a uvažuje,patří mu za to tedy i poděkování ... ... ten,kdo je pomalejší,tak se k tomuto prokouše...po čase také,a budiž všem tyto články návodem,slabikářem,pomůckou,příručkou  ... může nastat situace,že některé myšlenky, prezentované v článcích, v někom z Vás vyvolají nepříjemný a negativní pocit,který je označován,jako VZTAHOVAČNOST,ale mohu Vás uklidnit,protože pokud by u Vás tato situace,nastala,tak se jedná o SVĚDOMÍ...

...život mě naučil,že nejnebezpečnější a nejbezpečnější zároveň, jsou zbraně : -lidský jazyk -tužka -papír ... nakonec ne jednou jsem se stal terčem posměchů,ironických poznámek,zesměšňování a ponižování,že moje IQ a schopnost komunikovat,odpovídá tomu,že musím psát,a to nejlépe ještě do konceptu...ano,tak mě to život naučil,nestydím se za to a budu v tom i pokračovat dále,jelikož se mi to osvědčilo i z dob,když mi bylo vyhrožováno odstraněním a fyzickou likvidací,když jsem byl vystaven a stal se obětí rabování a plundrování,když jsem byl uvržen do SAMOTY,když jsem zůstal na všechno a ve všem SÁM.....ale osvědčilo se mi to i v době,kdy po tom všem,mi byl navrhut SMÍR v domnění,že bude vše ZAPOMENUTO...

P.S.  Z přetrvávajících zdravotních důvodů není moje motorika ještě úplně vpořádku, v souvislosti s vkládáním myšlenek skrz klávesnici na "papír", a tak to může někdy působit diletantsky, až komicky  :-(