Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Předpokládám, že to je reakce na novelu přestupkového zákona. Asi jste přehlédl, že noční klid nikdo nově nezavádí, že zde existuje již mnoho let. Přečetl jste si nadpis nějakého zavádějícího článku a honem spěcháte projevit vlastní hloupost. Bohužel se takto projevují i ti, kteří mají ambice v naší politice něco změnit a stávají se pro svou prostoduchost pak nevolitelní.

1 0
možnosti
Foto

Tak já s tím mám skoro osobní zkušenost. Ubytoval jsem pár okolo 50, chlapík byl myslím 58 a šel domů spát.

Když jsem druhý den přišel do práce, vidím poznámku: "Vratka peněz, příliš hlučný sex".

Prostě ti dva, co jsem ubytoval, si to rozdávali tak hlasitě, že sousednímu pokoji mladý, 18 letý noční recepční vrátil peníze.

Já bych to neudělal, zklidnil bych ten pár a nic nevracel. Ale "mlaďoch" to prostě udělal.

My jsme malý hotel a v kteroukoli denní dobu může být občas z nějakého pokoje slyšet hlasité projevy vášně. Nu což, ať si to užijí.

A teď ještě byl ten festival. Ale to už nebudu rozebírat.

0 0
možnosti

...a kdo je volil??

Jinak, poslední věta přesně sedíR^:-)

0 0
možnosti

Když to ale včas nahlásíte na příslušný úřad a dají Vám to do vyhlášky, můžete hlučně souložit až do rána.;-D;-D;-D

3 0
možnosti

jen jsem se chtěla zeptat - zažil jste někdy mejdan na sídlišti, kdy vám v horké srpnové noci, kdy se jinak než při otevřeném okně spát nedá, někdo do časného jitra vyhrává Nirvánu, přičemž má reproduktor nastavený tak, aby z toho měli zážitek opravdu všichni???

1 4
možnosti
Foto

Na to myslel zákon již dávno...

0 0
možnosti

Zažil jsem hlučné sousedy, jak v posteli tak i na zahradě a byl jsem rád, když jsme se pak přestěhovali.

Když ráno vstáváte v pět do práce a za zdí hraje hlasitá muzika do tří do rána a je to tak den co den...

1 1
možnosti
Foto

Opět - na to myslel zákon již před tím. Ostatně i já mám tu a tam hlučné sousedy. Stačí jít k nim zazvonit a ukázat, u nich v bytě umím ztropit "bordel" také...

1 0
možnosti
  • Počet článků 236
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
... žít a zůstat v životě úplně sám v samotě,to není úplně nejvhodnější a nejšťastnější,ale ne vždy o tom rozhodujeme my sami,někdy jsme dokonce bez šance postaveni tzv. před hotovou věc ... a tečka ...a toto mají zvířata geneticky v sobě zakódované,a proto žijí ve smečkách,různých společenstvech,pospolitostech a symbiózách ...... káždý z nás,bez rozdílu toho v jaké své momentální životní situaci se nachází, to má na tomto světě na určitý čas všechno pouze a jenom propůjčené ... ... ten,kdo si to již uvědomil,a i se podle toho tak již chová,přemýšlí a uvažuje,patří mu za to tedy i poděkování ... ... ten,kdo je pomalejší,tak se k tomuto prokouše...po čase také,a budiž všem tyto články návodem,slabikářem,pomůckou,příručkou  ... může nastat situace,že některé myšlenky, prezentované v článcích, v někom z Vás vyvolají nepříjemný a negativní pocit,který je označován,jako VZTAHOVAČNOST,ale mohu Vás uklidnit,protože pokud by u Vás tato situace,nastala,tak se jedná o SVĚDOMÍ...

...život mě naučil,že nejnebezpečnější a nejbezpečnější zároveň, jsou zbraně : -lidský jazyk -tužka -papír ... nakonec ne jednou jsem se stal terčem posměchů,ironických poznámek,zesměšňování a ponižování,že moje IQ a schopnost komunikovat,odpovídá tomu,že musím psát,a to nejlépe ještě do konceptu...ano,tak mě to život naučil,nestydím se za to a budu v tom i pokračovat dále,jelikož se mi to osvědčilo i z dob,když mi bylo vyhrožováno odstraněním a fyzickou likvidací,když jsem byl vystaven a stal se obětí rabování a plundrování,když jsem byl uvržen do SAMOTY,když jsem zůstal na všechno a ve všem SÁM.....ale osvědčilo se mi to i v době,kdy po tom všem,mi byl navrhut SMÍR v domnění,že bude vše ZAPOMENUTO...

P.S.  Z přetrvávajících zdravotních důvodů není moje motorika ještě úplně vpořádku, v souvislosti s vkládáním myšlenek skrz klávesnici na "papír", a tak to může někdy působit diletantsky, až komicky  :-(