Diskuse

Jiří Kajínek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, takn trochu nechápu, nevím, co se Vám přihodilo. Srovnávat svůj život s jiným je nesmysl. Jen si myslím, že pokud člověk potřebuje takovou spoustu slov, aby se představi, něco o sobě nepsal, je nevyrovnaný. Což pochopitelně nemusí být jeho chyba a mnohdy není zcela.

Člověk by neměl vinit druhé, ale hledat příčiny zejména u sebe. Objektivně posoudit, zda to nedobré, co se mu stalo, nebylo díky jeho nezodpovědnosti, či důvěřivosti, laxnosti, neopatrnosti či zaslepenosti. To je obecné konstatování, neznám Vás a tak nesoudím a nečinil bych tak, ani kdybych Vás znal. Naštěstí, nejsem sopudce :-).

Víte, pokud člověk napíše, že nemá smysl života, pak to svědčí o tom co jsem napsal. Ale třeba i o sebezahleděnosti, nedostatku vůle, soudnosti - opět - nesoudím Vás.

Já to v životě taky neměl lehké, ale s odstupem času jsem pochopil, že drtivá většina toho nedobrého se stala na základě mých chyb. Já smysl života mám - poučit se z těch chyb a ty které jdou napravit. Nehrabat se v minulosti, protože ten, kdo se v ní hrabe, není schopen budovat budoucno. Já jsem rád za každé ráno. Za každý den, kdy mohu dýchat, žít, snít, plánovat, budovat, realizovat. Jediné, čeho se bojím, abych za čas s ohledem na věk nezažil období, kdy bych nemohl plnohodnotně ovládat tělo, či pracovat s myslí.

Věřte, že je plno lidí, kteří jsou na tom mnnohem hůř než Vy a přesto mají smysl života. Je to o rozhodnutí a o vůli. O pochopení sebe sama a souvislostí. O pokoře.

Jsou lidé, co strádají hlady, žízní, či lidé, co na ně padají bomby, lidé, kteří v zimě mrznou. Přesto mají smysl života - bojovat za to, aby jim bylo líp.

Hezký Nový rok a hlavu vzhůru.......

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS