Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Naši vládní činitelé chtějí, abychom pili vodu, ale sami si dopřávají vína...co hrdlo ráčí

V době, kdy je nám objasňováno, že na nic nejsou finance, všechny finanční transakce jsou bedlivě střeženy, tak liknavostí a nezájmem bylo málem tzv. prošustrováno  téměř půl miliónu Kč, a to pouze v případě jedné osoby.

PROLOG : 
... dnešní prolog svého článku spíše využiji, jako poznámku, či upozornění, jelikož se v něm mírně dotknu, jen tak jej pohladím, tématu, které by mohlo vzbuzovat kontroverzní názor, že se jedná o rasistické útoky na etnické menšiny, či komunity žijící v České republice...

 

Je všeobecně známo, že mezi " kolegy " blogery je celá řada politiků, ať už aktivních, a nebo již méně aktivnějších, a nebo i bývalých, na soudobé politické scéně, kteří se pohybují, a nebo mají vazby na politické dění u nás. Pokud tedy, politici, seberete tu odvahu se vůbec začíst do těchto řádků, a nebo budete mít tolik síly číst, až do úplného závěru mého příspěvku, tak stejně na jeho konci by jste se měli stydět a hanba Vás fackovat, za to, že je vůbec možné toto u nás dopustit a nechat dojít, až tak daleko. Určitě by se Vám klidně nespalo, kdyby jste měli na každý den 112,- Kč. Schválně si to někdy vyzkoušejte, ráno až budete vstávat, tak si do kapsy strčte " stovku "  a můžete s ní vyrazit na 24 hodinovou štaci....hurááá, do světa.... Vím, pravda se jenom těžko " skousává ", a  tak Vás žádám, nenechte se unést nějakými frázemi ....o špatném ustlání....a špatném ulehávání... tyto fráze snesou bulvární články...o tom můj příběh není... můj příběh je o liknavosti, nezájmu a lhostejnosti, ale z mé strany , to tedy utrčitě NE.

 

Je mi líto, že píši na takové téma, které se nechá zařadit mezi témata neradostná a choulostivá. Určitě by mě více naplňovalo, kdybych psal např. o lásce, hudbě, a nebo o sportu. Realita je, ale úplně jiná, protože to, že jsem se rozhodl zveřejnit svůj dopis, který jsem odeslal na Úřad vlády ČR, a který začíná...DOBRÝ DEN VRCHNOSTI..., tak k tomu mě vedla ta skutečnost, že už mě nebaví stále dokola poslouchat, že máme vodu pít a zatím si, tam nahoře všichni vesele a spokojeně dopřávají vína.
Přiznávám, že celý dopis jsem psal, a i odeslal, v době, kdy jsem byl už na pokraji zoufalství, že jsem nevěděl tzv. kudy a kam. Mohl jsem celý dopis zveřejnit způsobem, že bych jej přepsal, ale to by stratilo jeho autentičnost a náboj. Už jenom to, že jsem jej psal ručně, na zažloutlém papíře, při světle svíčky, tak jak bylo běžné v dobách ranného středověku, svědčí o jeho závážnosti.
   Jsme v době, kdy se šetří na každém kroku, pořád se něco škrtá, stále se něco někam  " přelévá ", kdy to spíše už budí trapný dojem " mlžení ". Tak v této době, tak napjatého finančnictví na našich tocích, si dovolí vládní činitelé svojí liknavostí a nezájmem, málem prošustrovat téměř, a nebo cca, půl milionu korun. V době, kdy všichni byrokratičtí úředníci, hrbící se v obavě o svá místa, tak se drží zuby a nehty, všech zákonů, nařízení a novel.

Když jsem se chtěl na úřadech informovat o stavu mých žádostí, které se týkaly toho, abych se vymanil z područí CEJCHU ASOCIÁLA  TÉTO  SPOLEČNOSTI. Bylo mi vždy s kamennou a arogantní tváří odpovězeno : ZE ZÁKONU MÁME NA VYŘÍZENÍ VAŠÍ ŽÁDOSTI 3. MĚSÍCE a následoval nějaký dovětek typu a provedení BLA,BLA,BLA. A tak po době, kdy moje léčba psychického onemocnění, po hospitalizaci a následném začleňování se zpátky do tzv. "normálního světa ", vyšla nás všechny daňové polatníky na cca 500.000,- Kč, kdy to začalo převozem "erzetou" do nemocnice na oddělení ARO a potom následně přeložením a pobytem v psychiatrické nemocnici, až do vyléčení a propuštění z hospitalizace. Ano, podílel se na mojí léčbě každý z Vás, kdo tento článek čte, podílel se každý daňový polatník celé ČR. Ale našim zákonodárcům je zcela jedno, že tím, jak je u nás nastavena SOCIÁLNÍ POLTIKA, pokud lze vůbec o něčem takovém hovořit, tak vlastně hazardují s penězi právě všech daňových polatníků, které tak bičují svými zákony, aby státní kasa byla pěkně naducaná. Jinak by se nemohlo stát, že po propuštění z nemocnice, mě nechali opět pomalinku, ale jistě, UMÍRAT. PROČ MĚ TEDY ZACHRAŇOVALI, PROČ MĚ TEDY LÉČILI, KDYŽ TEĎ NIKOHO NEZAJÍMÁM, KDE BYDLÍM, CO JÍM, CO PIJU, ZA CO SI DOPLÁCÍM LÉKY, KDE BERU FINANCE, ALESPOŇ NA ZÁKLADNÍ HYGIENICKÉ PROSTŘEDKY, ZA CO SE DOPRAVUJI NA ÚŘADY A LÉKAŘSKÁ KONTROLNÍ VYŠETŘENÍ...PROČ MĚ NENECHALI TEDY PŘEBĚHNOUT NA TEN DRUHÝ BŘEH, NEŽ MĚ NALOŽILI DO TÉ " ERZETY", když teď jsem pro ně stejně pouze NÍMAND a NICKA, jelikož jich se to nedotýká a oni mají své jisté.

Dopis odeslaný na  Úřad vlády České republiky...dobrý den vrchnosti...

 

 V době, kdy na MF začínají v obálkách chodit MILODARY, jak jinak to nazvat, když veřejně je prohlášeno, že pokud se k tomu nikdo nebude hlásit, že to začlení, jako příjmovou položku DO STÁTNÍHO ROZPOČTU. Hmmm, tak když to někdo zaslal anonymně, tak se k tomu bude za čas PŘIZNÁVAT...co to je za logiku...blbce akorát z nás dělají. Tak v této době, třeba nějakou chytrou bílou hlavu napadne, že by se dalo ušetřit i jinak. Můj případ, kdy na moje vyléčení byla potřebná výše uvedená  finanční částka, a kdy po vyléčení jsem byl PONECHÁN NA ULICI TOHOTO STÁTU BEZ PROSTŘEDKŮ, což mě málem zabilo...tak to jsem já, jeden, ale takových podobných, nejsou desítky, ale ani stovky, možná nás jsou celé tisíce.
   Ano, bylo to SPONTÁNNÍ, AUTENTICKÉ, EUFÓRICKÉ, PRAVDIVÉ, EMOTIVNÍ, ale celý ten můj dopis byl i projevem jedné OBROVSKÉ ZOUFALOSTI A BEZVÝCHODNOSTI. Navíc celá situace byla, o to víc ještě frustrující, že jsem si musel na chodbách úřadů vyposlechnout připomínky o neschopnostech BÍLÝCH HLAV, že my, tzv. bílé hlavy neumíme nic, že v tom tady neumíme chodit. Ano, teď pro tyto etniky používám termínu cikáni, na rozdíl od toho co oni vyžadují po nás, že aby to byli Rómové.  Ano, teď se stydím za to, že jsem vystudoval a byl promován, jako diplomovaný inženýr. Ano, teď nastává ten okamžik, kdy svůj titul o dosaženém vzdělání držím v tajnosti a ilegalitě. Protože jsem HLAVA BÍLÁ a neumím v tom tady vůbec chodit. Po jedné z takových to interpelací, jsem se dotázal, právě těch, kteří kvůli tomu byli nejvíce hluční, odkud přisel ten název Rómové. To, kdy se k nám dostavil, tak to si umím spočítat, to bylo v roce SAMETU, tedy   L.P.1989. Ale odkud se to vzalo, tak najednou, jakoby mi to připomínalo také obracení kabátů naruby. Snažil jsem se napovědět...má to souvislost s Itálií...Řím...Roma...a nebo s Rumunskem...Romania...? Neuspěl jsem, pouze jsem dostal návod na to, jak za stravenky, tedy poukázky na potraviny, vyvekslovat "cigára a chlast". O tom, že každý jejich herecký výkon před přepážkou, s HLAVOU BÍLOU, která byla za přepážkou, by mohl okamžitě nominovat na Oscara, to je zbytečné rozebírat.

Stejně tak je zdržováním psát detailnější poznatky o chování pracovníků úřadů, po výkonech herců. Všechnu negativní energii, která jim byla předána ve formě nadávek, vyhrožování a ultimát, tak jí obratem předali nějaké jiné HLAVĚ BÍLÉ, a sice formou náležité a důrazné AROGANCE, ODMĚŘENNOSTI A AFEKTOVANÉHO VYSTUPOVÁNÍ...ze zákonu na Vás máme...bla,bla,bla...a takto je zacházeno s občanem České republiky, který si během více, jak 32 pracovních-odpracovaných let, pro tuto zemi, společnost, tak akorát "odrauboval svoje zdraví ", což je celkem ucházející bilance.   
  Do dnešního dne, mi nikdo, z těch moci-pánů nedokázal, ani odpovědět, ale ani alespoň vzkázat, abych jím políbil... Už jenom odpovědět, opětovat, na pozdrav je slušnost, a stejné je to i v případě korespondece. Takže ad 1.) k projednávání...zásady slušného chování. Opět budu upřimný, ani jsem odpovědˇ neočekával, jelikož už jsem byl v takovém stadiu rezignace, že jsem přemýšlel, že odjedu do Prahy, kde se upoutám řetězy ke vchodovým dveřím úřadu a zemřu o hladu a žízni tam. Ano, poprvé v životě jsem zažil, co je to mít opravdový hlad, kdy jsem to zažíval přesně na dny, kdy vláda řešila, že běženci odmítají knedlíky, tak čím jim to nahradíme. A já se dělil se psem o jeho granule. Možná ani potom by si nikdo nevšimnul, že tam leží pan NIKDO, a prostě, ale také hlavně i sprostě, by mě překračovali.

A tak, jako na fotografii, z filmu Trosečník, měl protagonista filmu ohromnou radost z toho, že rozdělal na opuštěném ostrově oheň, tak i já takto " tancoval ", když jsem v ruce držel poštovní poukázku hmotné nouze, příspěvku na živobytí, ve výšši 3.410,- Kč, ne na týden, ale NA CELÝ JEDEN KALENDÁŘNÍ MĚSÍC. V ten moment mi, ale ještě nedošlo, že je to zdaleka můj jedinný příjem, který mi NAŠE SOCIÁLNÍ POLITIKA umožní, jelikož jsem dostával a stále ještě dostávám odpovědi : ...ZE ZÁKONU NA VÁS MÁME...BLA,BLA,BLA....
A tu, komedii, kterou mi sdělují, že částku 3.410,- Kč/ měsíc, musím výhradně použít na potraviny,pokutiny,oblečení,ošacení,obuv,hygienické prostředky, prostředky na praní a na  úklidové prostředky, na doplatky léků,na náklady na dopravu, které souvisí s  vyřizováním si návštěv úřadů a lékařů... výsměch, a nebo provokace ?

05.05. 2015 - propuštěn z nemocnice
10.07. 2015 - první dávka tzv. hmotné nouze
19.06. 2015 - jsem si podal žádost o invalidní důchod
25.11. 2015 - teprve, vyzván k posudkové lékařské komisi, ale ze zákonu lhůtu zvládnuli
Výsledek LPK-uznána invalidita 3. stupně, práce neschopen, rozsah poškození 70 %- obratem odesláno k vyřízení do Prahy k vydání rozhodnutí a stanovení výměru

16.12. 2015 - odeslán dotaz ohledně vyřízení mé žádosti o ID (viz. níže)

 

 

 

Věc : Ivo Panuš-6205050533-žádost o ID č.j. : LPS/2015/1629-CH_CSSZ(OSSZ Domažlice)

Dobrý den,
chtěl bych Vás touto cestou požádat a hlavně poprosit,zda by jste mi nemohli zjistit v jaké fázi v současnosti se nachází vyřizování mého invalidního důchodu. Jsem si vědom,že ze zákona máte stanovenou lhůtu,ale prosím i o pochopení mojí situace,která je následující takto :

1.) Žádost jsem si podal 19.06.2015,což bylo po mém propuštění z druhé dlouhodobé(8 měsíců) hospitalizace v psychiatrické nemocnici
2.) V dalším období jsem absolvoval další lékařská vyšetření ostatních zdravotních problémů
3.) Posouzení zravotního stavu proběhlo 25.11.2015,kdy jsem byl uznán invaliditou 3.stupně s poklesem pracovní schopnosti o 70%.
4.)Den vzniku invaliditi byl stanoven na 18.09.2014,protože jsem byl od 18.09.2014,až do 05.05.2015 hospitalizován v psychiatrické nemocnici,tak jsem ani dříve o ID nežádal vzhledem ke svému psychickému zdravotnímu stavu.
5.) V současnosti jsem před a v brzké době mě čeká(začátek 2016) :
-hospitalizace na neurologii 
-operace kolen
-operace obou očí
6.) Po celou dobu pobírám a můj jedinný příjem je příspěvek na živobytí z hmotné nouze,což je 3.410,-Kč/měsíčně z čehož musím zvládnout :
-stravování(potraviny a nápoje)
-oblečení
-prostředky na hygienu
-prostředky na praní a úklid
-náklady na dopravu a telefonování spojené s vyřizováním a návštěvami u lékařů a na úřadech
7.) Jsem úplně sám a i žiji úplně sám,ani nemám nikoho na koho se obrátit

Chtěl bych Vás tedy požádat o zjištění a sdělení v jaké fázi se moje žádost momentálně nachází, a zda by nebylo možné celou mojí situaci i řešit zaslání finanční zálohy v souvislosti s datumem vzniku invaliditi a i datumem podání žádosti,než dojde ke konečnému vyřízení mé žádosti na základě posudku o invaliditě,který Vám i v přílohách zasílám.
Děkuji Vám za pochopení,určitě by mě to značně uklidnilo i psychicky,jelikož není pro mě snadné po tak dlouhé hospitalizaci,kterou jsem absolvoval se znovu připravovat na další hospitalizace a je to o to těžší,že jsem na to docela sám,bez nikoho s kým to probrat,prokunzoltovat apod.

Ještě jednou Vám děkuji a přeji hezké a klidné Vánoce a šťastný Nový Rok 2016 a hlavně pevné zdraví.

S přátelským pozdravem,
Ing.Ivo Panuš

29.12. 2015 - jsem obdržel odpověď ve stylu : ZE ZÁKONU NA VÁS MÁME...BLA,BLA,BLA...

 

... a od té doby ticho po pěšině, nikde-nikdo, ani ťuk ...   

video zdroj : You Tube

 

EPILOG :
... a tak každé ráno si rozpočítávám drobné, které ten den si mohu dovolit " roztočit ", a tak každé dopoledne vyhlížím poštovní doručovatelku, jestli už úředník dobrousil tužky a nenese mi náhodou dopis z adresy : Křížová 25, a také každý den se těším, ale hlavně věřím,že se naplní slova Ministra spravedlnosti, že on osobně dohlédne na to, aby každý občan, který se dostane do svízelné životní situace, měl v naší, České republice, zajištěno důstojného žití...

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivo Panuš | středa 27.1.2016 0:08 | karma článku: 17,16 | přečteno: 444x
  • Další články autora

Ivo Panuš

Mohla by to být naše vnučka, dcera, sestra, ale většina by jí nejraději přibila na kříž.

Zpráva o tom, že uvězněná Tereza H. v Pakistanu si podala odvolání, tak vyvolala ve všeobecném měřítku opětovnou vlnu nenávistných komentářů a vzkazů do pakistánské věznice v diskuzích zveřejněných článků jednotlivých médií.

3.4.2019 v 2:28 | Karma: 17,69 | Přečteno: 1239x | Diskuse| Společnost

Ivo Panuš

Epilog, a nebo post scriptum: „Lidé bděme!“

Poselství všem těm, kteří ještě neprocitli a stále slepě věří mystifikacím a intrikám o naší sociální politice, o vytváření důstojných podmínek pro naše občany, a že to naše milostivá vrchnost s námi myslí jen a jen dobře.

20.2.2019 v 8:34 | Karma: 14,41 | Přečteno: 271x | Společnost

Ivo Panuš

Přišel jsem o zdraví kvůli rodině, a nebo jsem přišel o všechny kvůli mému zdraví?

Na každý pád jsem "v tom" zůstal sám.Je dost možné, že jsem již tuto otázku v sobě řešil, ale ono to už všechno trvá, tak nekonečně dlouho. Slušností je dát vědět, sdělit, co se děje, a nebo co se odehrálo, případně se rozloučit.

14.2.2019 v 9:50 | Karma: 22,68 | Přečteno: 919x | Společnost

Ivo Panuš

Nervózní a vzteklej, jako sáňky v létě ...

...by měl být ten co “zapomněl“ na zpoplatněné “panelovce“ někde u Humpolce zátaras chovající se, jako trychtýř. Co Vy na to, pane ministře Ťoku? A laskavě, neházejte umíněně vinu na kamioňáky, kteří za to, že sněží opravdu nemohou.

14.12.2018 v 2:59 | Karma: 18,64 | Přečteno: 602x | Diskuse| Společnost

Ivo Panuš

Kdy natočí parodii o naší milostivé vrchnosti podle předlohy povídky V zámku a v podzámčí?

Zásadně nesouhlasím s parodií podle předlohy Harry Potter, jelikož to vzbuzuje dojem, že cílem je ještě více diferencovat naší společnost ... boháč & chuďas ... je to ve stylu "já na to mám". Celou parodii považuji za zcela nemístnou.

11.12.2018 v 3:36 | Karma: 15,12 | Přečteno: 535x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Český rozhlas slaví 101. narozeniny a zve na Den otevřených dveří

17. května 2024

V sobotu 18. května slaví Český rozhlas (ČRo) 101 let od zahájení pravidelného vysílání Dnem...

Byl milý, říkají sousedé o atentátníkovi. Jeho byt s ním prohledalo komando

17. května 2024  11:41

Sousedé atentátníka, jenž postřelil slovenského premiéra Roberta Fica, se shodují, že Juraj C. byl...

Do Gazy dorazily po americkém provizorním molu první kamiony s pomocí

17. května 2024  11:12

Do Pásma Gazy se ráno dostaly první dodávky humanitární pomocí přes provizorní molo, které tam ve...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50,  aktualizováno  11:11

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 236
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
... žít a zůstat v životě úplně sám v samotě,to není úplně nejvhodnější a nejšťastnější,ale ne vždy o tom rozhodujeme my sami,někdy jsme dokonce bez šance postaveni tzv. před hotovou věc ... a tečka ...a toto mají zvířata geneticky v sobě zakódované,a proto žijí ve smečkách,různých společenstvech,pospolitostech a symbiózách ...... káždý z nás,bez rozdílu toho v jaké své momentální životní situaci se nachází, to má na tomto světě na určitý čas všechno pouze a jenom propůjčené ... ... ten,kdo si to již uvědomil,a i se podle toho tak již chová,přemýšlí a uvažuje,patří mu za to tedy i poděkování ... ... ten,kdo je pomalejší,tak se k tomuto prokouše...po čase také,a budiž všem tyto články návodem,slabikářem,pomůckou,příručkou  ... může nastat situace,že některé myšlenky, prezentované v článcích, v někom z Vás vyvolají nepříjemný a negativní pocit,který je označován,jako VZTAHOVAČNOST,ale mohu Vás uklidnit,protože pokud by u Vás tato situace,nastala,tak se jedná o SVĚDOMÍ...

...život mě naučil,že nejnebezpečnější a nejbezpečnější zároveň, jsou zbraně : -lidský jazyk -tužka -papír ... nakonec ne jednou jsem se stal terčem posměchů,ironických poznámek,zesměšňování a ponižování,že moje IQ a schopnost komunikovat,odpovídá tomu,že musím psát,a to nejlépe ještě do konceptu...ano,tak mě to život naučil,nestydím se za to a budu v tom i pokračovat dále,jelikož se mi to osvědčilo i z dob,když mi bylo vyhrožováno odstraněním a fyzickou likvidací,když jsem byl vystaven a stal se obětí rabování a plundrování,když jsem byl uvržen do SAMOTY,když jsem zůstal na všechno a ve všem SÁM.....ale osvědčilo se mi to i v době,kdy po tom všem,mi byl navrhut SMÍR v domnění,že bude vše ZAPOMENUTO...

P.S.  Z přetrvávajících zdravotních důvodů není moje motorika ještě úplně vpořádku, v souvislosti s vkládáním myšlenek skrz klávesnici na "papír", a tak to může někdy působit diletantsky, až komicky  :-(