Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co se to s námi děje, že začínáme na "stará kolena" přemýšlet o emigraci?

Je z toho, až na zvracení, kdy ten co na někoho něco ví z minulosti, co by mohlo už jenom zavánět aférkou, tak bývá pánem situace. A je moc smutné, že po všech těch  zmarech, někteří z nás nechtějí znovu žít v područí bolševika.

Ne, ne, ne, nechtělo se mi o tom psát, bránil jsem se zuby-nehty, zapřísahal jsem se, ale sled událostí byl a je silnější, až mě to přemohlo. Měl jsem původně, tedy ještě mám, v plánu napsat něco daleko záživnější a zajímavější, ale i plnohodnotnější … nejdříve se však chci vyrovnat s tím, co mě semlelo, abych  to ze sebe vysypal a netahal to v sobě, jako balvan. Jestli jsem do této doby byl zcela uzavřeným člověkem, čehož je příčinou můj nelichotivý zdravotní stav, stal se ze mně samotář, který žije v samotě, tak teď to lze nadefinovat, že jsem … to všechno, ale  “na kvadrát“. Všechno to spustila ta skutečnost, že po všech politicko-kocourkovských handrkovačkách, kdo vlastně bude ve vládě, tak došlo na to, že bolševik je prakticky opět u kormidla, což pociťuji na sobě, jako obrovskou křivdu, prohru, zákeřnost, ale hlavně obavu z opětovného nebezpečí. Málo platné, i nadále budu tvrdit, že bolševická partaj patří do ranku extremistických spolků, které měly být jednoznačně ihned během sametu zlikvidovány a legislativně zakázány. Už je pozdě na to bycha honiti ! A opět se potvrdilo, že každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán, míněno tím, že benevolence, liknavost, lehkovážnost a pokus o ukázku humánnosti, v době sametu se právě teď projevují. Začíná to nenápadně, nejdříve se šéf bolševiků, Filip, občas usměje, což časem přechází už v úsměv lišácký. Na počátku opatrně vystrkují růžky, a sice tvrzením, že oni nejsou, jako ti před nimi, ale oni jsou úplně jiní. Což nemá hlavu, ani patu, jelikož jejich ideologie, a s tím všechno spojené, je stále stejná. No a pokračování je to, že se začínají, komunisti, vyjadřovat k tomu, co by mělo být pro ně tabu, a když na to přijde řeč, tak by měli se sklopenou hlavou šoupat nohami. Opak je pravdou, křídla jim začínají od doby sametu opět dorůstat, a tak to zkusmo prubnou, vylepšit si svojí pozici, ve věci „osmašedesátého“, nejdříve selekcí, kdo vlastně sem vtrhnul, jestli Sovět, Rus, a nebo Ukrajinec. No a ještě to vylepší tím, že vlastně se o žádnou okupaci nejednalo... přesně podle pohádky … jenom prstíček strčíme a hned zase půjdeme... Jsem tím vším zdrcen, jelikož jednak, jako Husákovo dítě jsem poměrně velkou část svého života prožil za bolševika, a když k nám přijel rudý bratr, tak mi bylo šest let a já o několik týdnů později, co nás navštívil “zachvátčik“ si vzal na záda aktovku a vyrazil prvně od školy. Celou dobu, až do sametu jsem většinou poslouchal co nesmím, převažovalo to nad tím, co můžu, a to ještě radši potichu a opatrně. Věřil jsem, celou tu dobu, že jednou odjedou, protože mi bylo vštěpováno do hlavy, že každá “návštěva“ musí jednou skončit a odejít. Potom to vypadalo docela nadějně, protože nám zase bylo vštěpováno do hlavy, ať chodíme k volbám, že kdo nepůjde volit, tak vlastně dává svůj hlas komunistům. A já, jak ten blbec, chodil poctivě k volbám, ale stejně jsem se “provolboval“ do situace, že opět součástí naší milostivé vrchnosti jsou bolševíci. Jsem z toho zdrcen, že ti co měli, a nebo mají tu možnost, vlastně měli, už je to čas minulý, už tam zase sedí a červená se to tam třešničkami, tak neudělali vůbec nic pro to, aby se v budoucnu nemohla opakovat politická historie naší republiky. Jsme prostě nepoučitelní. Zcela jistě to nepůjde tak rychle, že by se to dotýkalo mě, snad tedy ne, Pane Bože, ale pro další generace je tady zaděláno na docela rudý průšvih … a oni tam jenom sedí, lelkují, zevlují a handrkují se o totálních banalitách, řeší žabo-myší války mezi sebou, a nebo si vzájemně perou špinavé prádlo, zatím co komunista mlčí, vyčkává, usmívá se a v tichosti si mne ruce … když se dva perou, tak třetí vyhraje … koho bude za několik let zajímat, až se něco semele, nedej Bože, že si to Kalousek s Babišem rozdávali a vzájemně se titulovali … zloděj zlodějská vožralá... estébák … koho bude zajímat jestli někdo diplomku obšlehnul, a nebo “zapomněl“ uvést citace … ten, kdo studoval, tak moc dobře ví, jak se věci mají … to je jedna věc, kdy tou druhou věcí je to, že ten, kdo je bez hříchu, ať hodí kamenem. Nikdo po tom, ani nevzdechne, stejně tak si nikdo už nevzpomene na frázi : ZA LEPŠÍ ČESKO, protože v situaci, v budoucnosti, kdy současní zastánci hesla : PO NÁS POTOPA … budou již na odpočinku a jich se to týkat nebude. Jsem zděšen situací, že alespoň teď se naše milostivá vrchnost nedokázala, alespoň na chvilinku semknout, aby zabránila tomu, o co se komunisté pomalinku, polehoučku a nenápadně snaží celou tu dobu, co jejich spolek nebyl po sametu zlikvidován a zakázán. Ať si říká, kdo chce a co chce, komunista je extrémista, který jednoznačně touží po moci … a to se nemělo stát, to se nemělo dopustit. A to, že opět začínají být tzv. “v laufu“, tak o tom jednoznačně svědčí události posledních dnů. Kdo tady nahlodal a zpochybnil události osmašedesátého roku? Kdo zadělal na pochybnosti, že najednou, z ničeho nic, po padesáti letech se vůbec pozastavujeme nad tím zda to byla okupace, či nikoliv? Je toto vůbec možné? Copak máme klapky na očích a nevidíme ty dobové dokumentární filmy co se tady vlastně tehdy dělo? Copak nejde z těch záběrů hrůza a strach? Kde se bere to špatné, nebo vůbec žádné, svědomí, v některých z nás, si dovolit vůbec položit tuto otázku, zda to byla okupace? A to, že srpnové události jsou zcela evidentně zpochybněny a skutečnost, že se jednalo o okupaci je opravdu nahlodána, tak svědčí fakt, že o všem muselo proběhnout jednání v parlamentu, o všem se muselo hlasovat a o všem bylo rozhodnuto v usnesení. Zasedání jsem sledoval ze záznamu na ČT 24 a musím se přiznat, že jsem nevěřícně kroutil hlavou nad tím, že vůbec naši politici mají tu nehoráznou drzost o tomto jednat. Jaké potřebují usnesení na tento agresivní akt, kterým bylo překročení našich hranic a následná represe? Co na tom, že se u nás, na více, jak dvacet let, uhnízdil Rus, potřebovali projednávat? A pokud chtěl tady někdo dělat alibistická gesta, tak co ta chabá a ostudná účast, tedy spíše neúčast, co ty prázdné lavice, kde byli všichni, kde byl premiér? A co mají znamenat ty trapné vzkazy těch, kteří nebyli přítomni, a že na dálku hlasují a souhlasí s usnesením? Kde je úcta k těm všem mrtvým, tedy vlastně padlým, kdy se jejich krev octla na naší státní vlajce? Jsme ještě vůbec patrioti? Bohužel, pravděpodobně nejsme, jinak by se v den smutného srpnového výročí nemohlo odehrát před budovou českého rozhlasu v Praze, to co tam dopustili zrealizovat naše politické špičky, za ubohého “čumění“ členů jejich ochranek. Na místě, které se jednoznačně nechá označit za místo pietní, které by sneslo srovnání s hřbitovem, či kostelem, jelikož tam přišlo o život, tehdy v srpnových dnech, 17 občanů, tak se rozpoutala zrůdná a neetická bitva … řev, pískot, nadávky, urážky, vulgarní projevy, zášť, agresivita, vyhrůžky … Jsme ještě vůbec ve 21. století, 3. tisíciletí, a nebo jsme se právě, 21.srpna 2018, vrátili do prvobytněpospolné společnosti? Je mi z toho všeho moc smutno, je mi z toho všeho moc špatně. Až na zvracení mi je, z toho co se tady poslední dobou děje, kdy vlastně ten, kdo na někoho něco ví z minulosti, co by mohlo už jenom zavánět aférkou, tak ten má moc ve svých rukou a bývá pánem situace. Je moc smutné, že po tom všem, po těch letech, co člověk v minulosti prožil a zažil, kdy byl limitován většinou tím co nesmí, než co může, tak na "stará kolena", aby snad začal  přemýšlet o emigraci, jelikož už znovu nechce žít v područí bolševika…… LIDÉ, PROSÍM, BDĚME …....

 

Autor: Ivo Panuš | pátek 24.8.2018 21:02 | karma článku: 20,62 | přečteno: 1341x
  • Další články autora

Ivo Panuš

Mohla by to být naše vnučka, dcera, sestra, ale většina by jí nejraději přibila na kříž.

Zpráva o tom, že uvězněná Tereza H. v Pakistanu si podala odvolání, tak vyvolala ve všeobecném měřítku opětovnou vlnu nenávistných komentářů a vzkazů do pakistánské věznice v diskuzích zveřejněných článků jednotlivých médií.

3.4.2019 v 2:28 | Karma: 17,69 | Přečteno: 1239x | Diskuse| Společnost

Ivo Panuš

Epilog, a nebo post scriptum: „Lidé bděme!“

Poselství všem těm, kteří ještě neprocitli a stále slepě věří mystifikacím a intrikám o naší sociální politice, o vytváření důstojných podmínek pro naše občany, a že to naše milostivá vrchnost s námi myslí jen a jen dobře.

20.2.2019 v 8:34 | Karma: 14,41 | Přečteno: 271x | Společnost

Ivo Panuš

Přišel jsem o zdraví kvůli rodině, a nebo jsem přišel o všechny kvůli mému zdraví?

Na každý pád jsem "v tom" zůstal sám.Je dost možné, že jsem již tuto otázku v sobě řešil, ale ono to už všechno trvá, tak nekonečně dlouho. Slušností je dát vědět, sdělit, co se děje, a nebo co se odehrálo, případně se rozloučit.

14.2.2019 v 9:50 | Karma: 22,68 | Přečteno: 919x | Společnost

Ivo Panuš

Nervózní a vzteklej, jako sáňky v létě ...

...by měl být ten co “zapomněl“ na zpoplatněné “panelovce“ někde u Humpolce zátaras chovající se, jako trychtýř. Co Vy na to, pane ministře Ťoku? A laskavě, neházejte umíněně vinu na kamioňáky, kteří za to, že sněží opravdu nemohou.

14.12.2018 v 2:59 | Karma: 18,64 | Přečteno: 602x | Diskuse| Společnost

Ivo Panuš

Kdy natočí parodii o naší milostivé vrchnosti podle předlohy povídky V zámku a v podzámčí?

Zásadně nesouhlasím s parodií podle předlohy Harry Potter, jelikož to vzbuzuje dojem, že cílem je ještě více diferencovat naší společnost ... boháč & chuďas ... je to ve stylu "já na to mám". Celou parodii považuji za zcela nemístnou.

11.12.2018 v 3:36 | Karma: 15,12 | Přečteno: 535x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:55

Přímý přenos Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:40

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 236
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
... žít a zůstat v životě úplně sám v samotě,to není úplně nejvhodnější a nejšťastnější,ale ne vždy o tom rozhodujeme my sami,někdy jsme dokonce bez šance postaveni tzv. před hotovou věc ... a tečka ...a toto mají zvířata geneticky v sobě zakódované,a proto žijí ve smečkách,různých společenstvech,pospolitostech a symbiózách ...... káždý z nás,bez rozdílu toho v jaké své momentální životní situaci se nachází, to má na tomto světě na určitý čas všechno pouze a jenom propůjčené ... ... ten,kdo si to již uvědomil,a i se podle toho tak již chová,přemýšlí a uvažuje,patří mu za to tedy i poděkování ... ... ten,kdo je pomalejší,tak se k tomuto prokouše...po čase také,a budiž všem tyto články návodem,slabikářem,pomůckou,příručkou  ... může nastat situace,že některé myšlenky, prezentované v článcích, v někom z Vás vyvolají nepříjemný a negativní pocit,který je označován,jako VZTAHOVAČNOST,ale mohu Vás uklidnit,protože pokud by u Vás tato situace,nastala,tak se jedná o SVĚDOMÍ...

...život mě naučil,že nejnebezpečnější a nejbezpečnější zároveň, jsou zbraně : -lidský jazyk -tužka -papír ... nakonec ne jednou jsem se stal terčem posměchů,ironických poznámek,zesměšňování a ponižování,že moje IQ a schopnost komunikovat,odpovídá tomu,že musím psát,a to nejlépe ještě do konceptu...ano,tak mě to život naučil,nestydím se za to a budu v tom i pokračovat dále,jelikož se mi to osvědčilo i z dob,když mi bylo vyhrožováno odstraněním a fyzickou likvidací,když jsem byl vystaven a stal se obětí rabování a plundrování,když jsem byl uvržen do SAMOTY,když jsem zůstal na všechno a ve všem SÁM.....ale osvědčilo se mi to i v době,kdy po tom všem,mi byl navrhut SMÍR v domnění,že bude vše ZAPOMENUTO...

P.S.  Z přetrvávajících zdravotních důvodů není moje motorika ještě úplně vpořádku, v souvislosti s vkládáním myšlenek skrz klávesnici na "papír", a tak to může někdy působit diletantsky, až komicky  :-(