… opravdu … ať vzpomínky nám jen zůstanou ...

… jednoho dne se probudíš a zjistíš, že už Ti nezůstal žádný čas na to, abys dělal věci, které jsi chtěl udělat, a nebo které jsi vždycky dělat chtěl ...

Dnes už je to více, jak rok, přesně to bylo na Silvestra 2015, co jsem ve svém článku, či příspěvku, který měl, tedy ještě má, téměř shodný název s tím dnešním, tak jsem tehdy nostalgicky v sobě vyvolával vzpomínky a pomalinku je vkládal skrz klávesnici do PC, aby se z toho stal sourodý text, alespoň v rámci mých možností. Ani v tom nejvzdálenějším a nejtemnějším koutku své duše mě nenapadlo, že se prakticky sejde rok s rokem a já budu okolnostmi donucen opět vzpomínat, prakticky na stejné téma. Téma je to velice citlivé a smutné, když se snoubí se smrtí člověka, který už není mezi námi, který odešel cestou, z které již není návratu. Pro mě je to o to silnější, že i když jsem sice nikomu nesliboval návštěvu, či setkání, tak nějak podvědomě jsem si před tím rokem říkal, že se rozjedu, jak se říká, na místo činu. Navštívit místa, z kterých mě to před 35-ti lety vystřelilo do světa a jako mávnutím kouzelného proutku se všechny vazby zpřetrhaly a opravdu zůstaly jen ty vzpomínky. No vidíte, a je to přesně, jako v úvodu tohoto příspěvku… jednoho dne jsem se probudil a zjistil, že už nemohu udělat to co jsem udělat chtěl … odešel mi kamarád, příbuzný, i když vzdálený a ne úplně přímý, ale odešel člověk, který se, ne náhodou, stal muzikantskou a zpěváckou legendou ze světa rockové hudby. Možná někdo namítne, že o legendách lze hovořit, jako o těch, kteří byli světem protřelí a lze je řadit do ranku celebrit. Ale snad se mi dostane pochopení, i po přečtení si více, jak rok starého příspěvku, kdy si dovoluji, ve vší úctě, zveřejnit odkaz na něj, a který je ze dne 31.12.2015, že se opravdu LOUČÍME S LEGENDOU HRADECKÉHO ROCKU ….... R.I.P.

Odkaz na můj příspěvek, kdy jsem při vzpomínání netušil, že až se, prakticky rok s rokem sejde, tak všechno bude vlastně úplně už jinak ...

  ivopanus.blog.idnes.cz/c/489489/at-vzpominky-nam-jen-zustanou.html

 

Hradec Králové & retro snímky korespondující s dobou ...

 

 

EPILOG :

... dnes se Ti nechce ...

... zítra nebudeš mít čas ...

... po zítří, ale už může být pozdě ...

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Ivo Panuš | čtvrtek 26.1.2017 13:40 | karma článku: 12,00 | přečteno: 347x
  • Další články autora
  • Počet článků 236
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1040x
... žít a zůstat v životě úplně sám v samotě,to není úplně nejvhodnější a nejšťastnější,ale ne vždy o tom rozhodujeme my sami,někdy jsme dokonce bez šance postaveni tzv. před hotovou věc ... a tečka ...a toto mají zvířata geneticky v sobě zakódované,a proto žijí ve smečkách,různých společenstvech,pospolitostech a symbiózách ...... káždý z nás,bez rozdílu toho v jaké své momentální životní situaci se nachází, to má na tomto světě na určitý čas všechno pouze a jenom propůjčené ... ... ten,kdo si to již uvědomil,a i se podle toho tak již chová,přemýšlí a uvažuje,patří mu za to tedy i poděkování ... ... ten,kdo je pomalejší,tak se k tomuto prokouše...po čase také,a budiž všem tyto články návodem,slabikářem,pomůckou,příručkou  ... může nastat situace,že některé myšlenky, prezentované v článcích, v někom z Vás vyvolají nepříjemný a negativní pocit,který je označován,jako VZTAHOVAČNOST,ale mohu Vás uklidnit,protože pokud by u Vás tato situace,nastala,tak se jedná o SVĚDOMÍ...

...život mě naučil,že nejnebezpečnější a nejbezpečnější zároveň, jsou zbraně : -lidský jazyk -tužka -papír ... nakonec ne jednou jsem se stal terčem posměchů,ironických poznámek,zesměšňování a ponižování,že moje IQ a schopnost komunikovat,odpovídá tomu,že musím psát,a to nejlépe ještě do konceptu...ano,tak mě to život naučil,nestydím se za to a budu v tom i pokračovat dále,jelikož se mi to osvědčilo i z dob,když mi bylo vyhrožováno odstraněním a fyzickou likvidací,když jsem byl vystaven a stal se obětí rabování a plundrování,když jsem byl uvržen do SAMOTY,když jsem zůstal na všechno a ve všem SÁM.....ale osvědčilo se mi to i v době,kdy po tom všem,mi byl navrhut SMÍR v domnění,že bude vše ZAPOMENUTO...

P.S.  Z přetrvávajících zdravotních důvodů není moje motorika ještě úplně vpořádku, v souvislosti s vkládáním myšlenek skrz klávesnici na "papír", a tak to může někdy působit diletantsky, až komicky  :-(